• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
kunde å fick kortet. köputrymmet man ser är det max köp man kan göra på en gång eller är det ens totala kreditgräns hos klarna ?.

Totala kreditgränsen, inte helt pålitligt dock. Ibland har jag haft 0 men ändå kunnat göra engångskort på 10K, nu är min knapp för att se kreditgränsen borttagen från min app. Den där gränsen du kommer till brukar dock visa sig rätt med det fysiska kortet, mer att det kan ändras utan logik.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
kunde å fick kortet. köputrymmet man ser är det max köp man kan göra på en gång eller är det ens totala kreditgräns hos klarna ?.
Om du gör ett testköp så är det den summan du kan handla för vid ett tillfälle, nästa gång kan summan vara både högre eller mycket lägre ingen logik med Klarna, kan inte jämföras med vanliga kreditkort på marknaden där det är ett fast kreditutrymme.
 

gregersboda

Kunnig medlem
Poäng: 237
Blev medlem
7 Augusti 2012
Meddelanden
193
Mottagna reaktioner
89
Poäng
237
Teori om utrymme knappen om den försvinner från din sida så har du egentligen ingen kreditgräns? Knappen försvann från min sida efter någon dag med kortet men har trots det kunnat handla både med kortet och andra klarna köp ?
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Teori om utrymme knappen om den försvinner från din sida så har du egentligen ingen kreditgräns? Knappen försvann från min sida efter någon dag med kortet men har trots det kunnat handla både med kortet och andra klarna köp ?

Tvärtom för mig, kan inte göra köp för 10 öre.
 
T

Ta ut från klarna

Gäst
Poäng: 0
Det var konstigt att jag bara kunde göra på 7000kr igår.
Men gjorde ingen överföring då för tyckte det var lite.
Finns det något annat ställe man kan göra större överföringar?
 
O

Oklarinfo

Gäst
Poäng: 0
Tänkte söka klarnakortet men vill inte riskera att en UC tas och får ingen klarhet i vad de använder. Frågade i chatten och de sa att de inte kunde veta vilken byrå de skulle ta med innan man ansöker?
Någon här som kan klargöra vad som gäller?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp